Support / Kundestøtte

NCR Systems har support på alle produkter som leveres. For å kunne nyte godt av prioritert support, trenger du en supportlisens. Denne lisensen kjøper du sammen med produktet eller på årlig vedlikeholdsbasis. Uten en slik lisens vil vi gjøre vårt ytterste for å tilby support, så langt det er ledig tid.

Support pr. e-mail
Du kan til enhver tid sende e-mail til post@ncrsystems.no. Vi besvarer e-mail så raskt vi kan og i henhold til den supportavtale som gjelder for ditt produkt.

Support pr. telefon
Du kan også nå NCR Systems på telefon ( 47) 41640840. Support pr. telefon er i utgangspunktet ikke prioritert, med mindre dette er eksplisitt beskrevet i din supportavtale.

Kurs og personlig veiledning
Kunder som benytter seg av SiteAdmin PRO vil fortløpende bli gjort oppmerksom på og informert om bruk av nye muligheter i systemet. Det vil bare unntaksvis være mulighet for kursing eller personlig oppmøte for andre produkter.